Podríem fer una trobada el proper 12 de juliol.
Feu llista.
Hora i data actual: 25 juny 2026, 17:25

Entrada Autor: liniadelRipollés » 27 juny 2009, 15:22

Entrada Autor: Lluita1714 » 27 juny 2009, 15:30

Entrada Autor: liniadelRipollés » 27 juny 2009, 15:59
Lluita1714 ha escrit:De quina forma es pot anar fins a l'Ecorail des de Manresa? Quin autobús s'ha d'agafar?
Entrada Autor: Pere » 27 juny 2009, 23:51
Jo hi estic interessat i m'hi apuntaria.liniadelRipollés ha escrit:A veure, en diumenge cal agafar la línia Barcelona-Andorra de l'ALSINA ALSA que té parada a Barcelona, Sabadell, Terrassa, Manresa i Callús.
Per la gent del Baix Llobregat el millor és R5 fins Manresa i d'allà bus.
Depenent de la gent que s'apunti el millor seria organitzar un cotxe o dos i oblidar-nos del transport públic, patètic en diumenge.
Lluita1714 ha escrit:De quina forma es pot anar fins a l'Ecorail des de Manresa? Quin autobús s'ha d'agafar?
Entrada Autor: Trenscat » 29 juny 2009, 08:47

Entrada Autor: liniadelRipollés » 29 juny 2009, 17:04

Entrada Autor: Lluita1714 » 29 juny 2009, 17:07

Entrada Autor: BB9200 » 29 juny 2009, 17:12

Entrada Autor: liniadelRipollés » 29 juny 2009, 17:13
Lluita1714 ha escrit:Sí però això s'ha de mirar, perquè com que és una línia que té un servei de mercaderies, potser no et deixen parar, i tampoc se sap la capacitat d'aquestes bicicletes. La foto d'abans, dono per fet que és d'un altre país.

Entrada Autor: Lluita1714 » 29 juny 2009, 18:38
Entrada Autor: Guigui » 29 juny 2009, 21:00
... o, ja posats, muntar un servei de lloguer de dresines.Lluita1714 ha escrit:és curiós, però, (permeteu-me un comentari estúpid) no deixa de ser cutre un munt de bicicletes semi - desmuntades sobre una petita plataforma, ja podrien fer un vehicle fet especialment per a aquesta activitat, em vé al cap les embarcacions a pedals que lloguen a la platja, no sé, però en versió ferroviària.

Entrada Autor: Lluita1714 » 29 juny 2009, 21:06
Dresines a pedals, amb una estructura ben lleugera, oberta, etsil jardinera i de tubs buits d'alumini, no es mala idea,Guigui ha escrit:... o, ja posats, muntar un servei de lloguer de dresines.Lluita1714 ha escrit:és curiós, però, (permeteu-me un comentari estúpid) no deixa de ser cutre un munt de bicicletes semi - desmuntades sobre una petita plataforma, ja podrien fer un vehicle fet especialment per a aquesta activitat, em vé al cap les embarcacions a pedals que lloguen a la platja, no sé, però en versió ferroviària.
Entrada Autor: Trenscat » 30 juny 2009, 16:27
És que el dia 12 tampoc puc igualment...liniadelRipollés ha escrit:Farem moltes parades, fins i tot al viaducte Joncadella que ja coneixes. Allà fresqueta; després a veure el Sr. del bar de l'ermita (el recordes?)
Llastimosament hi ha un incendi forestal a Callús ara mateix.
Has de venir: tres pedalant menys esforç !!!

Entrada Autor: liniadelRipollés » 09 jul. 2009, 18:06

Entrada Autor: liniadelRipollés » 12 jul. 2009, 20:17
Torna a “Trobades i esdeveniments”
Same vibes https://t.co/IvIc4Bcpg2 pic.twitter.com/4b7JNNNvto
— transport.cat (@transportcat) January 22, 2026
Sr. alcalde, no estem arribant a l’última estació. No hi ha més estació construïda que el Palau de Comunicacions i Transports. La Sra. Bonet ens vol vendre un “balcó des dels peus de Collserola a la ciutat”. Fum, fum, fum, (i el Nadal ja s’ha acabat) pic.twitter.com/eVLmDDm4me
— Coordinadora Pro Museu Transport de Barcelona (@MuseuTransport) January 22, 2026