Podríem fer una trobada el proper 12 de juliol.
Feu llista.

Lluita1714 ha escrit:De quina forma es pot anar fins a l'Ecorail des de Manresa? Quin autobús s'ha d'agafar?

Jo hi estic interessat i m'hi apuntaria.liniadelRipollés ha escrit:A veure, en diumenge cal agafar la línia Barcelona-Andorra de l'ALSINA ALSA que té parada a Barcelona, Sabadell, Terrassa, Manresa i Callús.
Per la gent del Baix Llobregat el millor és R5 fins Manresa i d'allà bus.
Depenent de la gent que s'apunti el millor seria organitzar un cotxe o dos i oblidar-nos del transport públic, patètic en diumenge.
Lluita1714 ha escrit:De quina forma es pot anar fins a l'Ecorail des de Manresa? Quin autobús s'ha d'agafar?

Lluita1714 ha escrit:Sí però això s'ha de mirar, perquè com que és una línia que té un servei de mercaderies, potser no et deixen parar, i tampoc se sap la capacitat d'aquestes bicicletes. La foto d'abans, dono per fet que és d'un altre país.

... o, ja posats, muntar un servei de lloguer de dresines.Lluita1714 ha escrit:és curiós, però, (permeteu-me un comentari estúpid) no deixa de ser cutre un munt de bicicletes semi - desmuntades sobre una petita plataforma, ja podrien fer un vehicle fet especialment per a aquesta activitat, em vé al cap les embarcacions a pedals que lloguen a la platja, no sé, però en versió ferroviària.

Dresines a pedals, amb una estructura ben lleugera, oberta, etsil jardinera i de tubs buits d'alumini, no es mala idea,Guigui ha escrit:... o, ja posats, muntar un servei de lloguer de dresines.Lluita1714 ha escrit:és curiós, però, (permeteu-me un comentari estúpid) no deixa de ser cutre un munt de bicicletes semi - desmuntades sobre una petita plataforma, ja podrien fer un vehicle fet especialment per a aquesta activitat, em vé al cap les embarcacions a pedals que lloguen a la platja, no sé, però en versió ferroviària.

És que el dia 12 tampoc puc igualment...liniadelRipollés ha escrit:Farem moltes parades, fins i tot al viaducte Joncadella que ja coneixes. Allà fresqueta; després a veure el Sr. del bar de l'ermita (el recordes?)
Llastimosament hi ha un incendi forestal a Callús ara mateix.
Has de venir: tres pedalant menys esforç !!!