Els Mossos obligaran a descarregar l'equipatge que superi el pes màxim
Els Mossos també han advertit que a partir d'aquest cap de setmana controlaran els vehicles que entrin per La Jonquera per anar cap al nord d'Àfrica per evitar l'excés de pes i volum, fins al punt que obligaran a qui superi els límits a deixar part de l'equipatge en un contenidor per seguir la marxa.
Aquesta prova pilot, pionera a Espanya, compta amb el recolzament de la Creu Roja i de la concessionària d'autopistes Acesa i s'aplicarà el cap de setmana, l'1 i 2 d'agost, que és quan més vehicles de tot Europa travessen el litoral espanyol per l'AP-7 cap a Algesires, per embarcar cap al Magreb.
La resta de la notícia es troba dividida entre els següents missatges:
http://www.transport.cat/viewtopic.php? ... 85#p140385
http://www.transport.cat/viewtopic.php? ... 86#p140386
