Tancament del centre d'atenció de Provença FGC

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Respon
Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23905
Ubicació: Fabra i Puig

Tancament del centre d'atenció de Provença FGC

Entrada Autor: metring » 29 jul. 2009, 23:37

http://www.fgc.es/cat/avisos.asp

Tancament del Centre d'Atenció al Client de Provença

Barcelona, 28 de juliol de 2009

A partir del dia 1 d’agost, el Centre d’Atenció al Client de Provença romandrà tancat definitivament.

Us atendrem en els nostres Centres d’Atenció al Client de les estacions de Pl. Catalunya (vestíbul Rambles) i de Pl. Espanya.

Horari d’atenció al client

- CAC Pl. Catalunya: de 7 h a 21 h
- CAC Pl. Espanya: de 9 h a 14 h i de 16 h a 19 h. Agost: de 9 h a 14 h
00



Avatar de l’usuari
Renfe451
N9
N9
Entrades: 1932
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Renfe451 » 30 jul. 2009, 00:24

A que es deu aquest tancament?



Salutacions
00



Avatar de l’usuari
Lluita1714
N9
N9
Entrades: 1963
Ubicació: Aigüestoses

Entrada Autor: Lluita1714 » 30 jul. 2009, 13:11

Per a què volen un CAC a una estació d'altre? Jo seria partidari de posar un a Martorell, o a Terrassa, Sabadell, o Sant Cugat.
00


"El forense va donar un cop d’ull a les dues ratlles paral·leles, rovellades i cobertes de males herbes. «Crispadora paradoxa!», digué. «Aquesta via ha mort perquè el tren l’ha aixafada poc.»." Pere Calders.

Avatar de l’usuari
sortrens
N8
N8
Entrades: 765
Ubicació: BARCELONA (Catalunya)

Entrada Autor: sortrens » 14 ago. 2009, 04:32

Potser fan servir l'espai que quedarà per posar un altre cosa. I la botiga FGC continuarà?
00


Salvem l'ESTACIÓ DE FRANÇA!!! En el cas de l’estació de França ens haurem de plantejar que fem. Una opció, no la única, és dedicar part de l’edifici a museu i la resta a serveis Ferroviaris de cada una de les linies de Suport a la Sagrera-Sants a l'EDF Servei Ferroviari!! Cal Millorar l'accés a la L4 Barceloneta i fer arribar la L8 FGC a l'estació de França i també adaptar vies UIC a l'Estació de França!!!

Respon

Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona”