Com organitzem una trobada? Viatge en el vapor? Trobada del vapor a Banyuls? On? Què?
S'admeten propostes.
Hora i data actual: 25 juny 2026, 14:19

Entrada Autor: liniadelRipollés » 29 ago. 2005, 21:45

Entrada Autor: liniadelRipollés » 29 ago. 2005, 22:17
Entrada Autor: wefer » 29 ago. 2005, 22:37
Doncs primer caldria saber els horaris... perquè si surt de Tolouse, veig una mica difícil agafar-lo des d'allí. I de pas, també els preus, qui ho organitza i fins quan hi ha temps per apuntar-s'hi.liniadelRipollés ha escrit: Com organitzem una trobada? Viatge en el vapor? Trobada del vapor a Banyuls? On? Què?
Entrada Autor: abegot » 30 ago. 2005, 20:07
Opcions:wefer ha escrit:Doncs primer caldria saber els horaris... perquè si surt de Tolouse, veig una mica difícil agafar-lo des d'allí. I de pas, també els preus, qui ho organitza i fins quan hi ha temps per apuntar-s'hi.liniadelRipollés ha escrit: Com organitzem una trobada? Viatge en el vapor? Trobada del vapor a Banyuls? On? Què?
Certament, sembla una trobada força interessant.

Entrada Autor: josep_serre » 30 ago. 2005, 20:35

Entrada Autor: liniadelRipollés » 30 ago. 2005, 21:33
Entrada Autor: wefer » 30 ago. 2005, 22:56
Entrada Autor: UT596001 » 31 ago. 2005, 00:25
Entrada Autor: Trenscat » 31 ago. 2005, 00:44
Entrada Autor: Trenscat » 31 ago. 2005, 00:55
Entrada Autor: entfe001 » 31 ago. 2005, 11:37
Codi: Selecciona’ls tots
Cerbère 10.28 11.29 12.27 15.45
Banyuls 10.35 11.36 12.35 15.53
Port-Vendres 10.40 11.41 12.40 16.00
Collioure 10.44 11.45 12.44 16.05
Argelès 10.49 11.50 12.50 16.11
Elne 10.56 11.57 12.58 16.20
Perpignan 11.08 12.07 13.10 16.31
Ribesaltes 11.15 12.14 13.17 16.39Codi: Selecciona’ls tots
Ribesaltes 13.32 16.44 >-< 19.08
Perpignan 13.48 16.52 17.26 19.18
Elne 13.57 17.02 17.36 19.28
Argelès 14.04 17.09 17.43 19.37
Collioure 14.10 17.15 17.49 19.43
Port-Vendres 14.14 17.19 17.53 19.48
Banyuls 14.19 17.25 17.58 19.55
Cerbère 14.32 17.31 18.08 20.07
Portbou 14.36 >-< 18.12 20.11Entrada Autor: Trenscat » 05 set. 2005, 18:22
Entrada Autor: abegot » 05 set. 2005, 19:04

Entrada Autor: liniadelRipollés » 05 set. 2005, 20:19
Entrada Autor: entfe001 » 05 set. 2005, 21:43
El meu comentari anava referit al viatge de tornada de la Mikado. Passa que no m'he explicat prou béabegot ha escrit:L'home dels horaris, entre altres coses, ... escrigué:
"Així doncs, si val el meu parer jo estaria a Cervera per veure la sortida del tren de vapor i, just després, prendre el tren de les 18.08 per passar la frontera. Aquest tren, amb tota probabilitat, tot i venir de Perpinyà té tots els números per fer-se amb cotxes Corail."
Aleshores, no podem fer les fotos des de Banyols i Colliure?
Cervere en sembla massa poc "bonic" per fer fotos, ...
Entrada Autor: abegot » 05 set. 2005, 21:44
Ole !! tus .... w... 'sliniadelRipollés ha escrit:Jo m'hi apunto si l'esquena em respòn després de plantar 1000 rosers silvestres i 200 petúnies per a que el M.H.P.G.C es trobi un parc maco.![]()
Crec que haurem d'idear una visita a Banyuls, la estacó m'agrada però no té personal de circulació els festius.
Elna sí que en té, de factor de circulació, i em falta la foto d'un jefe francès donant la sortida a un vapor.
Torna a “Trobades i esdeveniments”
Same vibes https://t.co/IvIc4Bcpg2 pic.twitter.com/4b7JNNNvto
— transport.cat (@transportcat) January 22, 2026
Sr. alcalde, no estem arribant a l’última estació. No hi ha més estació construïda que el Palau de Comunicacions i Transports. La Sra. Bonet ens vol vendre un “balcó des dels peus de Collserola a la ciutat”. Fum, fum, fum, (i el Nadal ja s’ha acabat) pic.twitter.com/eVLmDDm4me
— Coordinadora Pro Museu Transport de Barcelona (@MuseuTransport) January 22, 2026