Passatge linies Bus

Autobusos, carrils VAO, taxi, cotxe compartit i resta de transport públic.
Autobuses, carriles VAO, taxi, coche compartido y resto de transporte público.
Respon
marc
N8
N8
Entrades: 666
Ubicació: Vic, Osona, Catalunya

Passatge linies Bus

Entrada Autor: marc » 03 ago. 2009, 12:56

Algu sap on puc trobar el passatge anual de les diverses linies de bus de Barcelona???
00


De nou al FTC

UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » 05 ago. 2009, 01:04

marc ha escrit:Algu sap on puc trobar el passatge anual de les diverses linies de bus de Barcelona???
Imagino que alguna cosa deu sortir a la memòria anual de TMB, per a les línies explotades per ella.

Per a la resta de compayies (Transports Lydia, AUTHOSA) potser a través de la EMT :nose
00



Avatar de l’usuari
automotorserie 436
N7
N7
Entrades: 557

Entrada Autor: automotorserie 436 » 08 ago. 2009, 00:25

Sería muy bueno poder encontrar un link en el cual se detallara la cantidad de pasaje que transporta cada una de las líneas y que tipo de usuario la utiliza habitualmente. Podríamos sacar buenas conclusiones, no entiendo el motivo por el cual TMB no hace pública esta información.
00


Reobertura dels Carrilets de Girona, Tarragona i Barcelona

marc
N8
N8
Entrades: 666
Ubicació: Vic, Osona, Catalunya

Entrada Autor: marc » 08 ago. 2009, 16:58

Donc ara que ho dius, potser seria qüestió de demanar-ho directament a TMB via e-mail.
00


De nou al FTC

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23967
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » 08 ago. 2009, 18:40

La memòria de TMB del 2008 ofereix algunes dades. La part més interessant sobre aquesta qüestió és a la pàg. 29.
00


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
automotorserie 436
N7
N7
Entrades: 557

Entrada Autor: automotorserie 436 » 12 ago. 2009, 01:20

marc ha escrit:Donc ara que ho dius, potser seria qüestió de demanar-ho directament a TMB via e-mail.

Lo he probado y la respuesta ha sido ninguna.
Guigui ha escrit:La memòria de TMB del 2008 ofereix algunes dades. La part més interessant sobre aquesta qüestió és a la pàg. 29.


No he sido capaz de abrir la página 29, si la pudieras mostrar...gracias!
00


Reobertura dels Carrilets de Girona, Tarragona i Barcelona

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23967
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » 18 ago. 2009, 12:05

automotorserie 436 ha escrit:No he sido capaz de abrir la página 29, si la pudieras mostrar...gracias!
No pots obrir el pdf? En cas afirmatiu, no has de fer sinó avançar fins a la pàgina 29.
00


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Respon

Torna a “Autobusos i resta transport públic”