http://ca.wikipedia.org/wiki/Estaci%C3%B3_de_Sants
A mode de curiositat, fixeu-vos en els termòmetres de les línies 3 i 5 de Metro.
Hora i data actual: 25 juny 2026, 15:45
Entrada Autor: calisay » 12 ago. 2009, 14:43

Entrada Autor: Vilarrubla » 22 set. 2010, 20:34
Que els hi passa(va)?calisay ha escrit:Algú ha creat una entrada a Wikipèdia. A mode informatiu, us deixo el link:
http://ca.wikipedia.org/wiki/Estaci%C3%B3_de_Sants
A mode de curiositat, fixeu-vos en els termòmetres de les línies 3 i 5 de Metro.

Entrada Autor: foronda 141 » 22 set. 2010, 22:09

Entrada Autor: Vilarrubla » 22 set. 2010, 23:04
ah... d'altra banda és normal si des d'allà ja surt el tren.foronda 141 ha escrit:Doncs posan com autobus interurbá la A1 al Aeroport, que desde la inauguració de la terminal nova, ja no pasa per l'estació, sino per Sepúlveda.
Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona”
Same vibes https://t.co/IvIc4Bcpg2 pic.twitter.com/4b7JNNNvto
— transport.cat (@transportcat) January 22, 2026
Sr. alcalde, no estem arribant a l’última estació. No hi ha més estació construïda que el Palau de Comunicacions i Transports. La Sra. Bonet ens vol vendre un “balcó des dels peus de Collserola a la ciutat”. Fum, fum, fum, (i el Nadal ja s’ha acabat) pic.twitter.com/eVLmDDm4me
— Coordinadora Pro Museu Transport de Barcelona (@MuseuTransport) January 22, 2026