Ja he vist 2 vegades el bus baixar un autbous del servei substitutori amb passatgers desde <m> Vilapiscina cap a Virrei Amat, Maragall i girant cap a Horta pel passeig Maragall.
¿Quin sentit te aquest recorregut?
Si el bus no pot anar directamente de Vilapiscina a Horta pels carrers estrets, i va per Virrei Amat, Av Borbo, Av Maragall perno s'anuncia el servei susbtitutori com Maragall Horta. Es un passeig molt maco tenir que anar de Maragall a Vilapiscina en Metro per tot seguir tornar a Maragall en bus.



