Obro aquest fil per informar de l'existència d'una exposició que organitza FEVE amb motiu del 25è aniversari del "Transcantábrico" situada a l'estació de RENFE de Barcelona Sants. Està situada a l'antic saló de jocs de l'estació, molt a prop del centre de Serveis AVE. És una mica esqueta, però està força bé.
Qui vulgui anar ja ho sap.

