Adjudicació: a) Data: 06/10/2006.
b) Contractista: ARDANUY INGENIERIA,SA.
c) Import d'adjudicació: 183.280,00 (IVA inclòs).
Número d'expedient: 4120000620.
Hora i data actual: 24 juny 2026, 10:55

Entrada Autor: liniadelRipollés » 12 nov. 2006, 21:44
Entrada Autor: Ferrovi » 12 nov. 2006, 21:51
Entrada Autor: Trenscat » 13 nov. 2006, 17:36

Entrada Autor: liniadelRipollés » 14 nov. 2006, 16:00
Ui..impossible...estic a Sóller fent mal.Pere ha escrit:Què tal un dels dies 17-18-19 de Novembre?

Entrada Autor: liniadelRipollés » 14 nov. 2006, 19:49
marcel ha escrit:Quina sort! jajajajaliniadelRipollés ha escrit:Ui..impossible...estic a Sóller fent mal.Pere ha escrit:Què tal un dels dies 17-18-19 de Novembre?
Entrada Autor: Ferrovi » 27 nov. 2006, 18:10
Entrada Autor: Gat_l-h » 28 nov. 2006, 20:17
Entrada Autor: Platanito » 29 nov. 2006, 09:17
Què tal unes cabines com el de Vallvidrera amb sòl de parquet natural?Gat_l-h ha escrit:s'hi hauria de fer alguna cosa en plan Funicular de Vallvidrera, però conservant l'encant de la fusta, si fos possible.
Entrada Autor: Ferrovi » 29 nov. 2006, 15:07

Entrada Autor: liniadelRipollés » 01 ago. 2007, 18:07
Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona”
Same vibes https://t.co/IvIc4Bcpg2 pic.twitter.com/4b7JNNNvto
— transport.cat (@transportcat) January 22, 2026
Sr. alcalde, no estem arribant a l’última estació. No hi ha més estació construïda que el Palau de Comunicacions i Transports. La Sra. Bonet ens vol vendre un “balcó des dels peus de Collserola a la ciutat”. Fum, fum, fum, (i el Nadal ja s’ha acabat) pic.twitter.com/eVLmDDm4me
— Coordinadora Pro Museu Transport de Barcelona (@MuseuTransport) January 22, 2026