Vic vol integrar el transport públic dels municipis en un radi de 12 quilòmetres al seu voltant
L'Ajuntament de Vic vol impulsar la integració del transport públic dels municipis que hi ha en un radi de 12 quilòmetres al seu voltant, i una nova línia d'autobús que vagi als polígons industrials de la mateixa capital osonenca, Manlleu i Roda. Però necessita més suport de la Generalitat. És el que ha reclamat el regidor de Serveis, Antoni Serrat, en la valoració que ha fet avui del primer any de funcionament del bus urbà unificat entre Vic, Calldetenes i Gurb.


