- Centralització de la informació d'incidències
- Indicació de recorreguts alternatius en cas de talls
- Nomenclatura de les parades i estacions, i unificació dels intercanviadors
Evidentment, estic parlant de funcions que l'ATM encara no exerceix.
Hora i data actual: 25 juny 2026, 05:00
Entrada Autor: Guigui » 25 set. 2009, 11:18
Entrada Autor: metring » 25 set. 2009, 11:22
Entrada Autor: marc » 25 set. 2009, 11:29

Entrada Autor: josep_serre » 25 set. 2009, 14:29
Entrada Autor: UT596001 » 26 set. 2009, 01:38

Entrada Autor: josep_serre » 26 set. 2009, 09:23
Entrada Autor: Guigui » 26 set. 2009, 10:58
A la que hi ha la possibilitat de crear un sistema tarifari diferent per a cada ATM, es desvirtua tot el sistema ja que tornaria a fragmentar molt el servei, per exemple a nivell d'ús mutu de títols. Això no vol dir que, a més de la tarifa implantada a tot el territori integrat, cada ATM particular no pugui crear-ne de pròpies, però en qualsevol cas sempre haurien de ser complementàries del tarifari general.👍35UT596001 ha escrit:-Potestat per crear sistemes tarifaris propis, independents de l'actual, gestió de tot el tarfiari i comptabilitat de manera directa,així com del servei ofertat, sent els operadors mers explotadors del servei dictat per les respectives ATM.
Entrada Autor: Guigui » 01 oct. 2009, 15:50
Totalment d'acord amb això de l'EMT, que no és més que una petita taifa creada per pur interès partidista. Comença a ser hora de fer neteja per aquest costat.👍35josep_serre ha escrit:Delegació de totes les competències de la Direcció General de Ports i Transports pel que fa al Transport Públic dintre de l'àmbit ATM, així com absorció de l'EMT.

Entrada Autor: josep_serre » 01 oct. 2009, 16:59
Guigui ha escrit:Totalment d'acord amb això de l'EMT, que no és més que una petita taifa creada per pur interès partidista. Comença a ser hora de fer neteja per aquest costat.josep_serre ha escrit:Delegació de totes les competències de la Direcció General de Ports i Transports pel que fa al Transport Públic dintre de l'àmbit ATM, així com absorció de l'EMT.
Entrada Autor: Guigui » 01 oct. 2009, 17:04

Entrada Autor: automotorserie 436 » 01 oct. 2009, 21:20

Entrada Autor: Lluita1714 » 01 oct. 2009, 21:35

Entrada Autor: Santfeliuenc » 02 oct. 2009, 07:41

Entrada Autor: Lluita1714 » 02 oct. 2009, 14:46
Torna a “Transport en general”
Same vibes https://t.co/IvIc4Bcpg2 pic.twitter.com/4b7JNNNvto
— transport.cat (@transportcat) January 22, 2026
Sr. alcalde, no estem arribant a l’última estació. No hi ha més estació construïda que el Palau de Comunicacions i Transports. La Sra. Bonet ens vol vendre un “balcó des dels peus de Collserola a la ciutat”. Fum, fum, fum, (i el Nadal ja s’ha acabat) pic.twitter.com/eVLmDDm4me
— Coordinadora Pro Museu Transport de Barcelona (@MuseuTransport) January 22, 2026