Sancionada injustament
Vaig ser sancionada per viatjar sense bitllet. Això seria correcte si no fos perquè a l'estació del meu poble, Sant Esteve Sesrovires, en aquell moment no disposàvem de finestra on comprar els bitllets, ni hi havia màquines expenedores que acceptessin bitllets, només monedes. Aquell dia jo no portava prou monedes per comprar el bitllet i vaig pujar al tren amb la intenció de comprar-lo al revisor, com es feia fins aleshores. No va passar el revisor i no el vaig poder comprar. En arribar a final de trajecte, després d'explicar la meva història, em van sancionar. Allà mateix vaig fer una reclamació amb les pertinents explicacions i ara n'he rebut la contesta, que es limita a dir que per viatjar cal portar un bitllet vàlid i que la Generalitat ens informa de tots els títols disponibles, tarifes i zona tarifària mitjançant les vitrines i màquines expenedores.
Jo els demanaria que, ja que a l'estació no hi ha ningú per atendre el públic, potser que les màquines acceptessin bitllets o targetes per pagar, i no haver de passar per aquesta situació desagradable.
Isabel Pascual Calero
Sant Esteve Sesrovires
Notícia publicada al diari AVUI, pàgina 30. Diumenge, 27 de setembre del 2009




