El cap de setmana 24/25 d´octubre, hi haurà una trobada de modelisme ferroviari a Castellar del Vallés, amb maquetes modulars (N i Ho) i un circuit de vapor viu. Necesito saber, com arribar en transport públic desde Barcelona, quina seria la combinació més ràpida, si hi ha algun autobús desde Barcelona, o potser si hi algún autobús desde Sabadell i és millor arribar desde Barcelona fins a Sabadell amb els Ferrocarrils o Rodalies per guanyar temps, ja que només disposaria de dues hores pel matí del dissabte per fer la visita, ja que per la tarda treballo.
Gràcies.



