






Hora i data actual: 08 oct. 2025, 11:13
Entrada Autor: El LLOP » 01 ago. 2010, 21:46
Entrada Autor: Guigui » 01 ago. 2010, 23:04
Entrada Autor: metring » 01 ago. 2010, 23:12
Doncs si, perquè una cosa és treure l'edifici i tapar la rassa que hi havia, però lo de sota, calia canviar-ho pel xurro actual?Guigui ha escrit:Sobretot, haurien pogut conservar les sales de l'andana en lloc de posar aquest pastitx indecent que hi ha ara.
Quant a les fotos pròpiament dites, espaterrants!
Entrada Autor: wefer » 02 ago. 2010, 20:06
Entrada Autor: elbandero » 03 ago. 2010, 17:48
Entrada Autor: Alemany » 07 ago. 2010, 23:16
Lo d'autopista urbana suposo que ho dius per quan el carrer té un trànsit regular, perquè a segons quines franges del dia es converteix en un vertader embús, especialment per als qui van als carrils centrals i no tenen possibilitat d'accedir als laterals si no és arriscant.wefer ha escrit:Una cosa tinc molt clara respecte al carrer Aragó: estava molt millor quan hi havia la rasa que no pas actualment, tenint en compte l'autopista urbana en que s'ha convertit.
Entrada Autor: Guigui » 09 ago. 2010, 17:53
La decoració no és ni més ni menys pràctica que la que hi havia abans. Simplement, dóna més impressió de deixadesa i insalubritat pel nul manteniment i el seu aspecte tètric.Alemany ha escrit:En quant al disseny actual del baixador i el de quan existia l'edicle, no hi ha discussió que l'actual és prou llardós, prioritzant a l'extrem la practicitat a la decoració.
Entrada Autor: elbandero » 15 ago. 2010, 12:23
Entrada Autor: calisay » 15 ago. 2010, 12:54
L'anterior a l'Estació de França? Crec que és la que hi ha via abans + o - al mateix emplaçament.elbandero ha escrit:Al mateix foro apareix la següent imatge amb el títol: "Primitiva estación de Barcelona.1857. J.Laurent "
Sabeu de quina estació es tracta?
Entrada Autor: elbandero » 17 ago. 2010, 11:35
Entrada Autor: metring » 04 juny 2016, 00:14
Entrada Autor: wefer » 19 set. 2016, 01:01
Torna a “Història del transport”