Aquest repte ni fa falta plantejar-lo, el resultat és evident (trivial que diria joJaMiRo! ha escrit:Ara que véns tú, se m'ocorre un altre repte...
Can Fanga VS Girona
![]()
![]()
Trobada vaporistes Parc Catalunya, Sabadell.
Re: També...
És evident...SALT!!! SALT!!! SALT!!! SALT!!!JaMiRo! ha escrit:Ara que véns tú, se m'ocorre un altre repte...
Can Fanga VS Girona
![]()
![]()

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
Esquerre i dereta, junts?orique ha escrit:Eixample. (Barceloní, és clar)
El món és un teatre. Hi vens, hi actues i marxes. ... ... (I deixes de molestar, ... emprenyar, .... etz., etz.)
aarongilp ha escrit:És evident...SALT!!! SALT!!! SALT!!! SALT!!!JaMiRo! ha escrit:Ara que véns tú, se m'ocorre un altre repte...
Can Fanga VS Girona
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Aixú semble un circ.
El món és un teatre. Hi vens, hi actues i marxes. ... ... (I deixes de molestar, ... emprenyar, .... etz., etz.)
Ñeñeñeñeñeñe!!abegot ha escrit:aarongilp ha escrit:És evident...SALT!!! SALT!!! SALT!!! SALT!!!JaMiRo! ha escrit:Ara que véns tú, se m'ocorre un altre repte...
Can Fanga VS Girona
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Aixú semble un circ.![]()

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
El servei nocturn intern de Sabadell crec que són 3 línies, que són, la N1, la N4 i la N10. La N1 passa cada 20 minuts i la N4 i la N10 cada hora. Ara, els recorreguts d'aquest any no sé si són iguals que els de l'any passat.Minotaure ha escrit:UT596001 ha escrit:Per qui vingui en FGC, pot baixar a Sabadell-Rambla i allà agafar l'autobús urbà de les línies 5 o 6, que paren a prop del circuit.
Ara, qui vulgui quedar-se a les circulacions nocturnes, no tindrà més nassos que anar a la Plaça Espanya, on passa la línia N65 d'autobusos nocturns.L'estació més propera de FGC és Sabadell Estació però tens uns 30 minuts a peu com a mínim, i tot és pujada. L'estació de tren que està més a prop del circuit del tren del Parc Catalunya és Renfe Sabadell Nord però està a uns 1/4 d'hora o 20 minuts. Per cert, tot és baixada fins la façana del Parc Catalunya que toca a l'Eix Macià, però el circuit del tren està just a l'altre extrem del parc (al barri de Can Rull) i és pujada. Per cert, per qui no ho sàpiga el Parc Catalunya de Sabadell és el parc urbà més gran de Catalunya.Serie-1000-metro ha escrit:L'estació de F.G.C, queda bastant lluny, la mes aprop crec que es Sabadell estació, pero en tot cas us recomano que agafeu la R.E.N.F.E, i baixeu a Sabadell NORD, a partir d'allà son 10 minuts aprox, caminant, i tot baixada.
Com diu UT596001 sempre hi ha l'opció de TREN + BUS però atenció perquè durant aquest dies de festa major hi ha alteracions en el recorregut de les línes. En el fitxer adjunt hi ha totes aquestes afectacions detallades.
A part dels habituals serveis d'autobusos interurbans nocturns durant els dies de festa major també hi ha servei urbà nocturn de TUS. El què no sé és exactament quins recoreguts i horaris fa, però hi ha folletons disponibles a les oficines d'atenció ciutadana.
Igualment per més informació podeu trucar al 010 (des de fora de Sabadell o des de mòbil 93 745 31 10). Avui està obert fins a les 22 hores i la resta de dies també funciona el servei.
Per cert si voleu consultar un plànol de Sabdell amb la situació de le estacions de trens ho podeu fer a la pàgina de l'Ajuntament:
http://www.sabadell.net/L_Plano/Cat/pgplano.asp?
Igualment per consultar horaris i trajectes habituals del bus urbà TUS: http://www.tus.es
Jo com que no he tornat gaire fi de l'excursió per Espanya, en tot cas vindria diumenge al matí
- Fran-Ikarus
- N11

- Entrades: 5813
- Ubicació: La Gran Barcelona
- Contacta:
Bé, com es pot veure, és dissabte al matí i no hi sóc, a Sabadell...
Llavors, la màxima possibilitat passa a diumenge a la tarda, on realment entre 18 i 21 h. no tinc "excusa"!
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
Jo hi vaig aquesta tarda, vejam què tal... 
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
Aquesta tarde m'hi passaré una estoneta cap a les 19h, amb un gorra!!!
- Fran-Ikarus
- N11

- Entrades: 5813
- Ubicació: La Gran Barcelona
- Contacta:
T'has deixat la gorra a casa!
Ara és una mica tard, però dir-vos que ha estat un plaer conèixe-us, Serie-1000-Metro, davida i davida's-santa (in chronological order of appearence) i compartir el viatget-tertúlia al trenet de vapor.
Demà, crònica amb imatges en exclusiva por la Sexta... dic, al FTC
Ara és una mica tard, però dir-vos que ha estat un plaer conèixe-us, Serie-1000-Metro, davida i davida's-santa (in chronological order of appearence) i compartir el viatget-tertúlia al trenet de vapor.
Demà, crònica amb imatges en exclusiva por la Sexta... dic, al FTC
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
- Serie-1000-metro
- N7

- Entrades: 506
- Ubicació: Barcelona i Osseja (Cerdanya Francesa)
- Contacta:
Hola!
Si, ja tambe dir que ha sigut un plaer coneixeus, i espero que us hagi agradat a tots els que vareu venir: Jamiro, Jamira, Fran ikarus, i Davida.
Ara numes falta que en Jamiro penji algunes fotus de les que va fer.
Salut!!
Llarga vida als 1000ls, i 1100s!!!
Si, ja tambe dir que ha sigut un plaer coneixeus, i espero que us hagi agradat a tots els que vareu venir: Jamiro, Jamira, Fran ikarus, i Davida.
Salut!!
Llarga vida als 1000ls, i 1100s!!!
Hola!
Ei, no burxis Lluís!
Estic carregant la càmera que la vaig deixar sense bateria de tantes fotos que vaig fer. Quan la tingui llesta, les penjaré totes -les fotos- per a què en gaudiu (i per a que els no-assistents vegin què s'han perdut).
Per cert, un plaer coneixe't. Cap a l'octubre, al tornar del meu viatge a Madrid, passaré per l'Oreneta per a que m'ensenyis tot allò també.
Salut!
Ei, no burxis Lluís!
Estic carregant la càmera que la vaig deixar sense bateria de tantes fotos que vaig fer. Quan la tingui llesta, les penjaré totes -les fotos- per a què en gaudiu (i per a que els no-assistents vegin què s'han perdut).
Per cert, un plaer coneixe't. Cap a l'octubre, al tornar del meu viatge a Madrid, passaré per l'Oreneta per a que m'ensenyis tot allò també.
Salut!
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
Això és el que vaig llegir al Diari El Punt un cop que van entrevistar el director de l'esmentat parc.entfe001 ha escrit:Més que la Devesa gironina?Minotaure ha escrit:Per cert, per qui no ho sàpiga el Parc Catalunya de Sabadell és el parc urbà més gran de Catalunya.
Conec el Parc Catalunya i he estat al circuit de dalt de tot, arribant-hi a peu des de Sabadell Rambla un dia que no tenia classe a la universitat per la tarda i volia fer temps coneixent la ciutat. El vaig trobar gran, però tant com la Devesa ja no
Nota: la Devesa fa unes 40 hectàrees.
Si no recordo malament em sembla que el Parc Catalunya té unes 44 hectàrees.
Hola!
Penjaré les fotos demà, companys (que en 20 minutets me'n vaig a dormir). Les acompanyaré d'una sucosa crònica, que espero que el Lluís (Serie-1000-metro) acabi de matissar.
Fins demà, doncs!
Salut!
Penjaré les fotos demà, companys (que en 20 minutets me'n vaig a dormir). Les acompanyaré d'una sucosa crònica, que espero que el Lluís (Serie-1000-metro) acabi de matissar.
Fins demà, doncs!
Salut!
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
- Fran-Ikarus
- N11

- Entrades: 5813
- Ubicació: La Gran Barcelona
- Contacta:
Ídem (bé, com que les fotos del Jamiro! seran molt bones, segurament jo em limitaré a la crònica de la tarda
)
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
- Serie-1000-metro
- N7

- Entrades: 506
- Ubicació: Barcelona i Osseja (Cerdanya Francesa)
- Contacta:
Hola!
Doncs ja acabarè de matissar la cronica.
Estic ansiós per veure les fotus, XD
Salut!!
Llarga vida als 1000ls, i 1100s!!!
Doncs ja acabarè de matissar la cronica.
Estic ansiós per veure les fotus, XD
Salut!!
Llarga vida als 1000ls, i 1100s!!!
Hola!
Aquí va la crònica fotogràfica de l'esdeveniment. Val a dir que jo hi vaig anar tant dissabte per la tarda (amb la JaMiRa!), entre vuit i nou, com diumenge pel migdia (sol), entre dotze i dues. Les fotos corresponen a la sessió de diumenge.
L'ESTACIÓ
Unes imatges de l'estació...

L'edifici, que tal i com em va comentar el Lluís imita l'estil de l'estació de Sabadell Centre.

Detall de l'estació.

Interiors de l'edifici, amb la taquilla de tota la vida, que es troba a faltar.

Dues traccions diferents: Dièsel i vapor.
ELS TRENS
N'hi havia moltíssims, aquí us deixo els dos més fotografiats, a on vaig muntar amb el Lluís (Serie-1000-metro)...
Super Mathius
Una delícia a vapor...

Frontal d'aquesta preciositat; el personatge que està revisant la locomotora és en Lluís.

Ho sento, però havia de fer aquesta foto.

No és gens fàcil fer de maquinista amb una vapor.

A l'esquerra servidor, a la dreta en Serie-1000-metro.
Bo Bo
Una autèntica Dièsel...

No us recorda una desapareguda locomotora de la xarxa estatal?

Aquest trasto es mou gràcies a un motor Dièsel de tres cilindres.

Encara que sembli mentida, això és molt més fàcil de conduïr que una vapor; almenys, en Lluís estava més relaxat quan conduïa aquesta locomotora.

Aquesta locomotora, al contrari que d'altres, va ser comprada; l'associació, però, té moltes locomotores de fabricació pròpia.

Logo ferroviari amb cert regust a temps antics.
EL CIRCUIT
Imatges de vida ferroviària al circuit...

En Lluís conduïnt la Super Mathius a tota pastilla pel bucòlic viaducte.

La majestuosa Bo Bo.

Una vapor ben majestuosa, he de dir.

En Lluís de nou amb la seva inseparable Super Mathius.

Vista privilegiada del viaducte muntant a la cabina d'una Bo Bo.
Espero que us hagi agradat la crònica nanos!
Salut!
Aquí va la crònica fotogràfica de l'esdeveniment. Val a dir que jo hi vaig anar tant dissabte per la tarda (amb la JaMiRa!), entre vuit i nou, com diumenge pel migdia (sol), entre dotze i dues. Les fotos corresponen a la sessió de diumenge.
L'ESTACIÓ
Unes imatges de l'estació...

L'edifici, que tal i com em va comentar el Lluís imita l'estil de l'estació de Sabadell Centre.

Detall de l'estació.

Interiors de l'edifici, amb la taquilla de tota la vida, que es troba a faltar.

Dues traccions diferents: Dièsel i vapor.
ELS TRENS
N'hi havia moltíssims, aquí us deixo els dos més fotografiats, a on vaig muntar amb el Lluís (Serie-1000-metro)...
Super Mathius
Una delícia a vapor...

Frontal d'aquesta preciositat; el personatge que està revisant la locomotora és en Lluís.

Ho sento, però havia de fer aquesta foto.

No és gens fàcil fer de maquinista amb una vapor.

A l'esquerra servidor, a la dreta en Serie-1000-metro.
Bo Bo
Una autèntica Dièsel...

No us recorda una desapareguda locomotora de la xarxa estatal?

Aquest trasto es mou gràcies a un motor Dièsel de tres cilindres.

Encara que sembli mentida, això és molt més fàcil de conduïr que una vapor; almenys, en Lluís estava més relaxat quan conduïa aquesta locomotora.

Aquesta locomotora, al contrari que d'altres, va ser comprada; l'associació, però, té moltes locomotores de fabricació pròpia.

Logo ferroviari amb cert regust a temps antics.
EL CIRCUIT
Imatges de vida ferroviària al circuit...

En Lluís conduïnt la Super Mathius a tota pastilla pel bucòlic viaducte.

La majestuosa Bo Bo.

Una vapor ben majestuosa, he de dir.

En Lluís de nou amb la seva inseparable Super Mathius.

Vista privilegiada del viaducte muntant a la cabina d'una Bo Bo.
Espero que us hagi agradat la crònica nanos!
Salut!
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
- Serie-1000-metro
- N7

- Entrades: 506
- Ubicació: Barcelona i Osseja (Cerdanya Francesa)
- Contacta:
Hola!
Jamiro, explendit, unes fotus perfectes.
Cal destacar que de locomotores Bo-Bo, en tenim dos, el que pasa que el dia que en Jamiro va fer les fotografies, en faltava una perque estava a tallers en tasca de reparació de un petit problema de l'alternador, el dia seguent pero, ja varen circular les dues Bo-Bo, i el dia anterior tambe varen circular les dues Bo-Bo.
Referent a Jordilar, que preguntava quin bloqueig es fa servir, doncs concretamnet es fa servir bloquig telefonic, degut a que hi ha una sola via per dos direccions, amb uns corresponents baixadors, per poger fer els cruses dels trens.
Salut!!
llarga vida als 1000ls, i 1100s!!!
Jamiro, explendit, unes fotus perfectes.
Cal destacar que de locomotores Bo-Bo, en tenim dos, el que pasa que el dia que en Jamiro va fer les fotografies, en faltava una perque estava a tallers en tasca de reparació de un petit problema de l'alternador, el dia seguent pero, ja varen circular les dues Bo-Bo, i el dia anterior tambe varen circular les dues Bo-Bo.
Referent a Jordilar, que preguntava quin bloqueig es fa servir, doncs concretamnet es fa servir bloquig telefonic, degut a que hi ha una sola via per dos direccions, amb uns corresponents baixadors, per poger fer els cruses dels trens.
Salut!!
llarga vida als 1000ls, i 1100s!!!




