Passeig per alguna cotxera del FMB

Propostes d'organització de "Trobades", viatges, conferències, cursos, actes inaugurals, etc.
Propuestas de organización de "Encuentros", viajes, conferencias, cursos, actos inaugurales, etc.
Respon

Quina cotxera del FMB us ve de gust visitar? Si us plau, responeu només si teniu previst venir.

Can Boixeres ( algunes fotos a http://www.barnametro.org/cotcanboixeres.htm )
2
5%
Sagrera
2
5%
Santa Eulàlia
0
No hi ha cap vot
Sant Genís
0
No hi ha cap vot
Triangle Ferroviari (algunes fotos a http://www.barnametro.org/cottriangleferroviari.htm )
37
84%
Vilapicina
3
7%
 
Vots totals: 44
Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2743
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » 09 nov. 2006, 23:39

No et voldríem posar pressió però ens faria molta il·lusió anar a l'Alstom :twisted: :twisted: :twisted:



Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » 09 nov. 2006, 23:45

:nono

:D :D :D


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Avatar de l’usuari
Platanito
N9
N9
Entrades: 2409
Ubicació: La Bordurie

Entrada Autor: Platanito » 10 nov. 2006, 08:54

Jo passo de visitar fàbriques. Pel que fa al Triangle, només m'interessa si hi ha el 300 i el 400. Si no, tampoc mereix l'esforç.


Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23692
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » 10 nov. 2006, 09:53

Crec que al Triangle, no hi ha el 400, o potser han traslladat el de Sagrera, no ho se...I a la cotxera de Santa Eulàlia, no hia cap d'antic?



Jordilar

Entrada Autor: Jordilar » 10 nov. 2006, 10:22

Al triangle només hi ha el 300.



Avatar de l’usuari
Platanito
N9
N9
Entrades: 2409
Ubicació: La Bordurie

Entrada Autor: Platanito » 10 nov. 2006, 10:22

Doncs no, a Santa Eulàlia l'únic que hi ha d'antic és la cotxera mateixa 8i que duri!).

Si el 400 és a Sagrera, i tenint en compte que el 300 sembla confinat indefinidament a Can Boixeres amb l'excusa del repintat, llavors el meu interès va exclusivament per Sagrera, tot i que a Can Boixeres hi hauria el 300, el 100 i els pobrets 1000 supervivents :'(


Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23692
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » 10 nov. 2006, 10:37

No, no, com diu en Jordilar, el 300 és al Triangle, però segur, i pintat a lo GMB.



Jordilar

Entrada Autor: Jordilar » 10 nov. 2006, 11:10

El febrer vem estar a Can Boixeres i ni rastre del 300. Ens van confirmar que estaba al Triangle.

Ah, el 400 está a Sagrera, no a Santa Eulalia.



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23692
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » 10 nov. 2006, 11:17

Pensava que pel tema de les obres a Sagrera, l'haurien mogut a un altre lloc :nose



victorcasta
N10
N10
Entrades: 4275
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » 10 nov. 2006, 19:18

Jordilar ha escrit:El febrer vem estar a Can Boixeres i ni rastre del 300. Ens van confirmar que estaba al Triangle.

Ah, el 400 está a Sagrera, no a Santa Eulalia.
Sí, és al Triangle. Però a Can Boixeres hi ha un històric sota una nau coberta i no recordo de quina sèrie és.



Jordilar

Entrada Autor: Jordilar » 10 nov. 2006, 20:07

Dins d'aquella coberta hi ha el 100 de FMT i la jardinera d'un tranvia.

I el 400 no es pot treure de Sagrera, doncs al passar per les estacions, tocaria a les andanes.

Salut,



Avatar de l’usuari
Serie-1000-metro
N7
N7
Entrades: 506
Ubicació: Barcelona i Osseja (Cerdanya Francesa)
Contacta:

Entrada Autor: Serie-1000-metro » 10 nov. 2006, 21:35

La jardinera d'un tramvia?????????????? Voldràs dir un tramvia de caballs.


Salut i peles!!!



Ferrovi
N8
N8
Entrades: 867

Entrada Autor: Ferrovi » 10 nov. 2006, 21:38

Jordilar ha escrit:I el 400 no es pot treure de Sagrera, doncs al passar per les estacions, tocaria a les andanes.
,
Quin any van ampliar les andanes?. Assobre, pròximament augmentaran la electricitat de la línia. Bé, si no es pot a la L1, donç a la Renfe! :roll:



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23692
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » 11 nov. 2006, 09:29

Bé, que jo sàpiga, Fabra i Puig, quan es va reformar completament, Sagrera, amb una sola andana ara, Clot, el 93, quan van fer les obres a la línia 1 a l'hora que construien la de la línia 2, Navas potser també, Glories també les han retocat, i Marina, ara no hi caig en més estacions...



Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » 11 nov. 2006, 16:30

Trenscat ha escrit:No et voldríem posar pressió però ens faria molta il·lusió anar a l'Alstom :twisted: :twisted: :twisted:
Imatge

No sé si amb aquesta escala en farem prou per mesurar la pressió inferida :)



Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » 11 nov. 2006, 18:08

Ferrovi ha escrit:
Jordilar ha escrit:I el 400 no es pot treure de Sagrera, doncs al passar per les estacions, tocaria a les andanes.
,
Quin any van ampliar les andanes?. Assobre, pròximament augmentaran la electricitat de la línia. Bé, si no es pot a la L1, donç a la Renfe! :roll:
Diria que la tensió de la xarxa ADIF cremaria el 400 (1500 V FMB versus 3000 V RENFE)... :(


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2743
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » 12 nov. 2006, 00:12

Home, si es pugués fer una adaptació seria molt curiós veure el 400 del metro a Terrassa, per exemple xD



orique
N9
N9
Entrades: 2046
Ubicació: Terrassa

Entrada Autor: orique » 12 nov. 2006, 00:19

Només es necessita una resistència més... per baixar dels 3000 als 1500 :P



Jordilar

Entrada Autor: Jordilar » 12 nov. 2006, 01:01

O connectar en sèrie el 100 i el 400.

Tot es posible, si hi ha ganes.

Salut,



Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » 12 nov. 2006, 16:44

orique ha escrit:Només es necessita una resistència més... per baixar dels 3000 als 1500 :P
Mmmmmm...Una cal·lefacció excel·lent per si volem fer un Barcelona-Puigcerdà amb el 400... :twisted: :D


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Respon

Torna a “Trobades i esdeveniments”