Passeig per alguna cotxera del FMB
No et voldríem posar pressió però ens faria molta il·lusió anar a l'Alstom

Bernat Borràs http://www.trenscat.cat
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
Jo passo de visitar fàbriques. Pel que fa al Triangle, només m'interessa si hi ha el 300 i el 400. Si no, tampoc mereix l'esforç.
Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.
Crec que al Triangle, no hi ha el 400, o potser han traslladat el de Sagrera, no ho se...I a la cotxera de Santa Eulàlia, no hia cap d'antic?
Doncs no, a Santa Eulàlia l'únic que hi ha d'antic és la cotxera mateixa 8i que duri!).
Si el 400 és a Sagrera, i tenint en compte que el 300 sembla confinat indefinidament a Can Boixeres amb l'excusa del repintat, llavors el meu interès va exclusivament per Sagrera, tot i que a Can Boixeres hi hauria el 300, el 100 i els pobrets 1000 supervivents
Si el 400 és a Sagrera, i tenint en compte que el 300 sembla confinat indefinidament a Can Boixeres amb l'excusa del repintat, llavors el meu interès va exclusivament per Sagrera, tot i que a Can Boixeres hi hauria el 300, el 100 i els pobrets 1000 supervivents
Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.
No, no, com diu en Jordilar, el 300 és al Triangle, però segur, i pintat a lo GMB.
-
Jordilar
El febrer vem estar a Can Boixeres i ni rastre del 300. Ens van confirmar que estaba al Triangle.
Ah, el 400 está a Sagrera, no a Santa Eulalia.
Ah, el 400 está a Sagrera, no a Santa Eulalia.
Pensava que pel tema de les obres a Sagrera, l'haurien mogut a un altre lloc 

-
victorcasta
- N10

- Entrades: 4277
- Ubicació: Horta
Sí, és al Triangle. Però a Can Boixeres hi ha un històric sota una nau coberta i no recordo de quina sèrie és.Jordilar ha escrit:El febrer vem estar a Can Boixeres i ni rastre del 300. Ens van confirmar que estaba al Triangle.
Ah, el 400 está a Sagrera, no a Santa Eulalia.
-
Jordilar
Dins d'aquella coberta hi ha el 100 de FMT i la jardinera d'un tranvia.
I el 400 no es pot treure de Sagrera, doncs al passar per les estacions, tocaria a les andanes.
Salut,
I el 400 no es pot treure de Sagrera, doncs al passar per les estacions, tocaria a les andanes.
Salut,
- Serie-1000-metro
- N7

- Entrades: 506
- Ubicació: Barcelona i Osseja (Cerdanya Francesa)
- Contacta:
La jardinera d'un tramvia?????????????? Voldràs dir un tramvia de caballs.
Salut i peles!!!
Salut i peles!!!
Quin any van ampliar les andanes?. Assobre, pròximament augmentaran la electricitat de la línia. Bé, si no es pot a la L1, donç a la Renfe!Jordilar ha escrit:I el 400 no es pot treure de Sagrera, doncs al passar per les estacions, tocaria a les andanes.
,
Bé, que jo sàpiga, Fabra i Puig, quan es va reformar completament, Sagrera, amb una sola andana ara, Clot, el 93, quan van fer les obres a la línia 1 a l'hora que construien la de la línia 2, Navas potser també, Glories també les han retocat, i Marina, ara no hi caig en més estacions...
Trenscat ha escrit:No et voldríem posar pressió però ens faria molta il·lusió anar a l'Alstom![]()
![]()

No sé si amb aquesta escala en farem prou per mesurar la pressió inferida
Diria que la tensió de la xarxa ADIF cremaria el 400 (1500 V FMB versus 3000 V RENFE)...Ferrovi ha escrit:Quin any van ampliar les andanes?. Assobre, pròximament augmentaran la electricitat de la línia. Bé, si no es pot a la L1, donç a la Renfe!Jordilar ha escrit:I el 400 no es pot treure de Sagrera, doncs al passar per les estacions, tocaria a les andanes.
,
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
Home, si es pugués fer una adaptació seria molt curiós veure el 400 del metro a Terrassa, per exemple 
Bernat Borràs http://www.trenscat.cat
Només es necessita una resistència més... per baixar dels 3000 als 1500 
-
Jordilar
O connectar en sèrie el 100 i el 400.
Tot es posible, si hi ha ganes.
Salut,
Tot es posible, si hi ha ganes.
Salut,
Mmmmmm...Una cal·lefacció excel·lent per si volem fer un Barcelona-Puigcerdà amb el 400...orique ha escrit:Només es necessita una resistència més... per baixar dels 3000 als 1500
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2


