Pixades fora de test als diaris
- Trenscat
- N10

- Entrades: 2743
- Membre des de: 22 abr. 2005, 01:19
- UbicaciĂł: Terrassa-EstaciĂł del Nord
- Contacta:
Disbarats periodĂstics
Enceto aquest fil per anar posant els errors que anem trobant pels mass-media relacionats amb el ferrocarril (i potser també amb el transport en general) i que no són pocs. Per començar una mostra d'avui mateix:
Del 20 minutos (03.03.2006) http://www.20minutos.es/noticia/95953/0 ... s/Massana/
"Retards als trens de la lĂnia C-2
Els viatgers de la lĂnia C-2, que enllaça Sant Vicenç dels Horts i Maçanet Massana, van patir ahir retards generalitzats durant bona part del matĂ. La causa del servei irregular es va deure a una avaria a l’estaciĂł d’El Prat que va evitar que funcionĂ©s la senyalitzaciĂł. De retruc, el pas de combois a la lĂnia de l’aeroport tambĂ© va quedar afectat."
Del 20 minutos (03.03.2006) http://www.20minutos.es/noticia/95953/0 ... s/Massana/
"Retards als trens de la lĂnia C-2
Els viatgers de la lĂnia C-2, que enllaça Sant Vicenç dels Horts i Maçanet Massana, van patir ahir retards generalitzats durant bona part del matĂ. La causa del servei irregular es va deure a una avaria a l’estaciĂł d’El Prat que va evitar que funcionĂ©s la senyalitzaciĂł. De retruc, el pas de combois a la lĂnia de l’aeroport tambĂ© va quedar afectat."
Bernat BorrĂ s http://www.trenscat.cat
No home no, Bernat a tot li dieu periodista. Els periodistes están al carrer cercant la noticia. I el que escriu al diari NO és el periodista, si no el chico de los recados, el vetecorreveydile, que no estoy en casa y volveré demá. 
El món és un teatre. Hi vens, hi actues i marxes. ... ... (I deixes de molestar, ... emprenyar, .... etz., etz.)
- Carlos L'H
- N6

- Entrades: 161
- Membre des de: 08 oct. 2005, 15:16
- UbicaciĂł: Hospitalet - Florida (L1) Pubilla Cases (L5)
La verdad es que frecuentemente hay bastantes ahora que recuerde y por cierto no hace mucho era en elPeriĂłdico sobre los trenes nuevos (los 5000) y en el pie de página salĂa la estaciĂłn de Fontana y ponĂa “imagen de uno de trenes nuevos en la L4”.
A parte que en la noticia ponĂa que tambiĂ©n los 5000 estarĂan en la L4 junto a los de L2, L3 y L5 que ya sabĂamos lo bueno es que lo situaban todo esto a lo largo del 2006

A parte que en la noticia ponĂa que tambiĂ©n los 5000 estarĂan en la L4 junto a los de L2, L3 y L5 que ya sabĂamos lo bueno es que lo situaban todo esto a lo largo del 2006

I ja en va una altra...
Hola!
Una de nova; el company Loyster se n'ha adonat el primer:
Una de nova; el company Loyster se n'ha adonat el primer:
Salut!Un despistat de El Punt ha escrit: ------------------------
L’estació del Mercat Nou es tanca parcialment dijous
Barcelona
A partir del dijous dia 9, l’andana en sentit hospital de Bellvitge de l’estaciĂł de metro del Mercat Nou, a la lĂnia 3, es tancarĂ i nomĂ©s restarĂ operativa l’andana en sentit Fondo per les obres de construcciĂł del TGV que es fan a la zona de Sants. Per això, la companyia Transports Metropolitans de Barcelona (TMB) va informar ahir que nomĂ©s restarĂ operativa l’andana en sentit Fondo, que tindrĂ accĂ©s per Riera de Tena. Aquest tancament no permetrĂ l’aturada a l’estaciĂł de Mercat Nou dels trens que vagin a l’hospital de Bellvitge. Els usuaris que vulguin baixar a Mercat Nou hauran d’anar fins a l’estaciĂł de Santa EulĂ lia, canviar de sentit i tornar en el tren cap al Fondo. Igualment, per anar en sentit hospital de Bellvitge des de Mercat Nou es podrĂ agafar el metro per l’andana en sentit Fondo i canviar de sentit a l’estaciĂł Plaça de Sants.
PACO "Plataforma per l'AboliciĂł del Cotxe Oficial" Soci nĂşm. 2
No home, Ă©s que s'ha confĂłs i pensava en les tres lĂnies ferroviĂ ries que es troben allĂ a la vora: la de Vilanova, la de Vilafranca i la del Metro. Comptant de muntanya a mar, Ă©s el tercer joc de doble via ergo Ă©s la tercera lĂnia.
Però és clar, com que us encanta rajar alegrement dels periodistes sense parar-vos a pensar que, en el fons, no és un error
Però és clar, com que us encanta rajar alegrement dels periodistes sense parar-vos a pensar que, en el fons, no és un error
Crec que agafar el transport públic és un motiu d'acomiadament tolerat pel Gremi de Periodistes de CatalunyaLoyster ha escrit:Si el que ha escrit aquest article es el corresponsal de transports de el diari, poc a viatjat per el metro de bcn...
Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.
Ojo al último párrafo. Un tren por dirección dios mio q frecuencias.
ExtraĂdo de http://www.telenoticies.com
09/03/2006 13:42
Barcelona
En servei l'estaciĂł Pubilla Casas de la lĂnia 5 del metro, interromput per un descarrilament
La lĂnia 5 del metro de Barcelona, a l'altura de Pubilla Casas, ja ha reprès el servei, que s'ha interromput a primera hora del matĂ a causa d'un descarrilament. Un comboi avariat que anava sense passatgers ha sortit de la via, segons sembla per un error en el canvi d'agulles. En l'accident no hi ha hagut ferits, però ha deixat la lĂnia amb un servei parcial durant hores, fins que els tècnics han pogut retirar el comboi avariat. Molts usuaris han estat afectats.
L'estaciĂł Pubilla Casas de la lĂnia 5 del metro de Barcelona ha estat fora de servei durant hores a causa d'un descarrilament, segons ha informat Transmet. Ara, però, ja s'ha reprès. Un comboi avariat que anava sense passatgers ha descarrilat per causes que encara no s'han pogut determinar, però que podrien estar vinculades al canvi d'agulles.
Tot i que el servei ha funcionat des de les estacions de Collblanc fins a Horta, aixĂ com des de la parada de Can Vidalet fins a CornellĂ Centre, molts usuaris han estat afectats per aquest incident. L'avaria ha fet aturar la circulaciĂł de trens a les 6.15 i ha obligat a desallotjar tots els passatgers de l'estaciĂł de Pubilla Casas. Cap a tres quarts de dotze del matĂ, però, els tècnics han pogut retirar el comboi avariat.
La lĂnia 5, que connecta Horta i CornellĂ Centre, funciona en dos trams independents. AixĂ, un tren connecta Horta amb Collblanc i un altre fa el recorregut entre CornellĂ Centre i Can Vidalet.
ExtraĂdo de http://www.telenoticies.com
09/03/2006 13:42
Barcelona
En servei l'estaciĂł Pubilla Casas de la lĂnia 5 del metro, interromput per un descarrilament
La lĂnia 5 del metro de Barcelona, a l'altura de Pubilla Casas, ja ha reprès el servei, que s'ha interromput a primera hora del matĂ a causa d'un descarrilament. Un comboi avariat que anava sense passatgers ha sortit de la via, segons sembla per un error en el canvi d'agulles. En l'accident no hi ha hagut ferits, però ha deixat la lĂnia amb un servei parcial durant hores, fins que els tècnics han pogut retirar el comboi avariat. Molts usuaris han estat afectats.
L'estaciĂł Pubilla Casas de la lĂnia 5 del metro de Barcelona ha estat fora de servei durant hores a causa d'un descarrilament, segons ha informat Transmet. Ara, però, ja s'ha reprès. Un comboi avariat que anava sense passatgers ha descarrilat per causes que encara no s'han pogut determinar, però que podrien estar vinculades al canvi d'agulles.
Tot i que el servei ha funcionat des de les estacions de Collblanc fins a Horta, aixĂ com des de la parada de Can Vidalet fins a CornellĂ Centre, molts usuaris han estat afectats per aquest incident. L'avaria ha fet aturar la circulaciĂł de trens a les 6.15 i ha obligat a desallotjar tots els passatgers de l'estaciĂł de Pubilla Casas. Cap a tres quarts de dotze del matĂ, però, els tècnics han pogut retirar el comboi avariat.
La lĂnia 5, que connecta Horta i CornellĂ Centre, funciona en dos trams independents. AixĂ, un tren connecta Horta amb Collblanc i un altre fa el recorregut entre CornellĂ Centre i Can Vidalet.
Vull pensar que no has caigut tant baix com per dir-ho en serio...jejeje...entfe001 ha escrit:Era una ironiamarcel ha escrit:Son els periodistes els que escriuen alegrement sense parar-se a pensar el que fan...entfe001 ha escrit: Però és clar, com que us encanta rajar alegrement dels periodistes sense parar-vos a pensar que, en el fons, no és un error
-
megapauer
- N8

- Entrades: 1203
- Membre des de: 04 maig 2005, 14:25
- UbicaciĂł: De la Terra Ferma a l'exili
- Contacta:
Pixades fora de test als diaris
Ahir em va fer grĂ cia la carta d'un tal "Xavier Ragull" de Vilassar de Mar publicada a la VanguĂ rdia:
Sincerament el que crec que és increïble són els motius que dóna per criticar l'AVE del Vallès. Ara resultarà que Paris, Londres, Viena, Lió, etc. són ciutats que no saben el que tenen per tenir diverses estacions.
En fi, sobre els 10 kms de metro té raó, però la gent a vegades...
Suposo que el mateix que ha plantejat l'AVE pel Vallès, to i haver pactat amb el PP aquest recorregut, és el mateix crack que va canviar el nom de les carreteres de Catalunya (C23, C31, C17...) amb un criteri que ningú entén, o el mateix que va plantejar la L12 de Castelldefels a Sarrià .
Una vegada mĂ©s, CiU Ă©s poc ambiciosa amb les infraestructures i tots plegats mai no farem res, sempre la provisionalitat. Ara CiU tĂ© por de fer tĂşnels? No m'estranya, en 25 anys, 10 quilòmetres de metro. SĂłc de CiU i sempre l'he votat, però ara el que mĂ©s m'importa per a Catalunya sĂłn les infraestructures. EstarĂ© uns anys sense participar de la polĂtica, perquè el programa del meu partit no pensa amb lògica i amb sentit de paĂs. Sembla que ara li ha donat per fer cas a les pancarets i suposo que ara ja ni la Cambra de Comerç, ni Foment del Treball estan d'acord amb aquests plantejaments populistes, provincians i ridĂculs de CiU.
L'AVE pel Vallès? Com ens ho farem? A més del nou túnel es fonamental incrementar el trà nsit i la frqüència dels trens de rodalies i millorar els accessos a Barcelona. Exemples: un TGV Paris-Madrid, hauré d'agafar-lo a l'estació de Sant Cugat, perquè no crec que hagi d'agafar-lo a la Sagrera i donar la volta pel Vallès, el Prat i Sants, i enrere cap a Madrid, no? o s�
Un TGV Barcelona-Madrid, a Sants. Un TGV Barcelona-ParĂs, a la Sagrera. I algĂş que vulgui anar a l'aeroport del Prat i vingui de Girona, Perpinyá o Montpeller què haurĂ de fer? Sincerament crec que Ă©s increĂŻble.
Sincerament el que crec que és increïble són els motius que dóna per criticar l'AVE del Vallès. Ara resultarà que Paris, Londres, Viena, Lió, etc. són ciutats que no saben el que tenen per tenir diverses estacions.
En fi, sobre els 10 kms de metro té raó, però la gent a vegades...
- Santfeliuenc
- N10

- Entrades: 3520
- Membre des de: 24 abr. 2005, 23:41
- UbicaciĂł: Sant Andreu de la Barca, BL
Re:
Hola,
Para mi tiene razón hasta que llega al último párrafo, ese en el que dice:
Ahora mismo, el AVE por el VallĂ©s serĂa lo más barato, lo más lĂłgico, lo más rápido y teniendo el corredor del Llobregat y entrando en Sants y la lĂnea de alta velocidad entrando y saliendo de Sagrera, no hay problema alguno para que este ramal del norte sustituya temporalmente al tĂşnel urbano por BCN.
No se va a parar nada porque existiendo el by-pass del Vallés, no se construya de forma inmediata el túnel urbano en BCN. Tenemos el de Aragón y un tercer rail es perfectamente factible por el mismo.
Algunas respuestas a las preocupaciones de este señor podrĂan ser:
Además comentar que una lĂnea de Madrid a ParĂs no creo que sea ya muy competitiva en tren por la mayor distancia existente que dejarĂa el viaje en unas 6 Ăł 7 horas, pero ojo, el camino más corto para ir de Madrid a ParĂs es por el PaĂs Vasco, la "Y" vasca y el paso fronterizo de IrĂşn. Nunca por Cataluña, con lo cual queda descartado ningĂşn AVE a ParĂs procedente de Madrid por BCN que tenga que atravesar la ciudad.
El tema de la conexiĂłn del aeropuerto ya hemos comentado en varios hilos de este foro que es más peliagudo y que podrĂa hacerse mucho mejor, pero lo que está claro es que la lĂnea de alta velocidad llegara al Prat. Igual no entraremos ni saldremos del recinto aeroportuario con un AVE de largo recorrido, que cuidado, RENFE ya está contactando con algunas lĂneas aĂ©reas para posibilitar este tipo de cosas, pero los regionales de alta velocidad procedentes tanto de Girona, como de Tarragona o Zaragoza y Valencia, pueden perfectamente desde sus diferentes procedencias entrar al aeropuerto del Prat por esa lĂnea de ancho UIC. Y convendremos y estaremos de acuerdo en que si vas al aeropuerto del Prat, lo que te interesa y vas a hacer es coger un aviĂłn, para nada entrar en la ciudad de BCN, con lo cual, el destino que te interesará que tenga el tren será el aeropuerto y no BCN. No le veo problema alguno a venir de Zaragoza o Valencia por la lĂnea del AVE en un regional de alta velocidad a 250-300 km/h, bajar desde Martorell al aeropuerto y entrar en Ă©l directamente sin pasar por Sants. Y viniendo de Girona y sin entrar en la Sagrera, no veo inconveniente en parar en Sant Cugat y finalizar el recorrido en el aeropuerto. Ya habrá otros regionales que en lugar de ir al aeropuerto te introduzcan en BCN de otra forma.
Y en el caso de trenes entre las 4 capitales catalanas y mientras existiese el by-pass por el Vallés, yo lo veo muy claro:
Sentido Figueres:
> Lleida > Camp de Tarragona > by-pass del Vallés > Sagrera > (inversión de marcha) > Girona > Figueres
Sentido Lleida:
> Figueres > Girona > Sagrera > (inversión de marcha) > by-pass del Vallés > Camp de Tarragona > Lleida
ÂżDĂłnde está el problema? hasta se podrĂa parar en Sant Cugat o la estaciĂłn que hubiese en el VallĂ©s y servir con este tipo de regionales la UAB, el Hospital General, etc. además de a ciudades tan importantes como Sabadell y Terrassa.
Saludos,
Sergio
Para mi tiene razón hasta que llega al último párrafo, ese en el que dice:
Ese es desternillante porque parece que no ha dado geografĂa en el colegio ni en la EGB.L'AVE pel Vallès? Com ens ho farem? A mĂ©s del nou tĂşnel es fonamental incrementar el trĂ nsit i la frqüència dels trens de rodalies i millorar els accessos a Barcelona. Exemples: un TGV Paris-Madrid, haurĂ© d'agafar-lo a l'estaciĂł de Sant Cugat, perquè no crec que hagi d'agafar-lo a la Sagrera i donar la volta pel Vallès, el Prat i Sants, i enrere cap a Madrid, no? o sĂ? Un TGV Barcelona-Madrid, a Sants. Un TGV Barcelona-ParĂs, a la Sagrera. I algĂş que vulgui anar a l'aeroport del Prat i vingui de Girona, Perpinyá o Montpeller què haurĂ de fer? Sincerament crec que Ă©s increĂŻble.
Ahora mismo, el AVE por el VallĂ©s serĂa lo más barato, lo más lĂłgico, lo más rápido y teniendo el corredor del Llobregat y entrando en Sants y la lĂnea de alta velocidad entrando y saliendo de Sagrera, no hay problema alguno para que este ramal del norte sustituya temporalmente al tĂşnel urbano por BCN.
No se va a parar nada porque existiendo el by-pass del Vallés, no se construya de forma inmediata el túnel urbano en BCN. Tenemos el de Aragón y un tercer rail es perfectamente factible por el mismo.
Algunas respuestas a las preocupaciones de este señor podrĂan ser:
A ver, si resides en Sabadell, Terrassa, Sant Cugat, pues la estaciĂłn de Sant Cugat estarĂa muy bien para algĂşn AVE que te llevase a ParĂs. Pero si vas a ParĂs, lo más normal es coger un AVE que salga directamente de BCN, con lo cual y acudiendo, bien a Sants, bien a la Sagrera, tomarás tu AVE y saldrás hacia tierras galas. Si sales de Sants, lo harás subiendo por el Llobregat hasta Castellbisbal, donde cogerás el by pass del VallĂ©s y sin pasar por la Sagrera ni entrar de nuevo a BCN enfilarás para Girona y Francia y te irás a ParĂs. Y si sales de la Sagrera, para nada tendrás que ir a Sants ni a Madrid, sino que directamente enfilarás hacia Francia sin pasar por el by-pass del VallĂ©s.un TGV Paris-Madrid, haurĂ© d'agafar-lo a l'estaciĂł de Sant Cugat, perquè no crec que hagi d'agafar-lo a la Sagrera i donar la volta pel Vallès, el Prat i Sants, i enrere cap a Madrid, no? o sĂ?
Además comentar que una lĂnea de Madrid a ParĂs no creo que sea ya muy competitiva en tren por la mayor distancia existente que dejarĂa el viaje en unas 6 Ăł 7 horas, pero ojo, el camino más corto para ir de Madrid a ParĂs es por el PaĂs Vasco, la "Y" vasca y el paso fronterizo de IrĂşn. Nunca por Cataluña, con lo cual queda descartado ningĂşn AVE a ParĂs procedente de Madrid por BCN que tenga que atravesar la ciudad.
Un AVE a Madrid podrĂa salid bien de Sants o bien de la Sagrera, pasarĂan por el by pass del VallĂ©s en el segundo caso y subirĂan por el Llobregat en el primero, no hay mayores problemas. Y uno a ParĂs ya hemos explicado los dos recorridos segĂşn de dĂłnde saliesen.Un TGV Barcelona-Madrid, a Sants. Un TGV Barcelona-ParĂs, a la Sagrera. I algĂş que vulgui anar a l'aeroport del Prat i vingui de Girona, Perpinyá o Montpeller què haurĂ de fer? Sincerament crec que Ă©s increĂŻble.
El tema de la conexiĂłn del aeropuerto ya hemos comentado en varios hilos de este foro que es más peliagudo y que podrĂa hacerse mucho mejor, pero lo que está claro es que la lĂnea de alta velocidad llegara al Prat. Igual no entraremos ni saldremos del recinto aeroportuario con un AVE de largo recorrido, que cuidado, RENFE ya está contactando con algunas lĂneas aĂ©reas para posibilitar este tipo de cosas, pero los regionales de alta velocidad procedentes tanto de Girona, como de Tarragona o Zaragoza y Valencia, pueden perfectamente desde sus diferentes procedencias entrar al aeropuerto del Prat por esa lĂnea de ancho UIC. Y convendremos y estaremos de acuerdo en que si vas al aeropuerto del Prat, lo que te interesa y vas a hacer es coger un aviĂłn, para nada entrar en la ciudad de BCN, con lo cual, el destino que te interesará que tenga el tren será el aeropuerto y no BCN. No le veo problema alguno a venir de Zaragoza o Valencia por la lĂnea del AVE en un regional de alta velocidad a 250-300 km/h, bajar desde Martorell al aeropuerto y entrar en Ă©l directamente sin pasar por Sants. Y viniendo de Girona y sin entrar en la Sagrera, no veo inconveniente en parar en Sant Cugat y finalizar el recorrido en el aeropuerto. Ya habrá otros regionales que en lugar de ir al aeropuerto te introduzcan en BCN de otra forma.
Y en el caso de trenes entre las 4 capitales catalanas y mientras existiese el by-pass por el Vallés, yo lo veo muy claro:
Sentido Figueres:
> Lleida > Camp de Tarragona > by-pass del Vallés > Sagrera > (inversión de marcha) > Girona > Figueres
Sentido Lleida:
> Figueres > Girona > Sagrera > (inversión de marcha) > by-pass del Vallés > Camp de Tarragona > Lleida
ÂżDĂłnde está el problema? hasta se podrĂa parar en Sant Cugat o la estaciĂłn que hubiese en el VallĂ©s y servir con este tipo de regionales la UAB, el Hospital General, etc. además de a ciudades tan importantes como Sabadell y Terrassa.
Saludos,
Sergio
"Se buscan hombres para peligroso viaje. Salario reducido. Mucho frĂo. Largos meses de completa oscuridad. Constante peligro. No se asegura retorno con vida. En caso de Ă©xito, honor y reconocimiento"
Re:
Pues está el túnel de Aragó como para que le metamos más circulaciones... Hace falta un tercer túnel, nada de inventos raros.... Además, tú eres el primero en decir que lo mejor es segregar servicios.Santfeliuenc ha escrit: No se va a parar nada porque existiendo el by-pass del Vallés, no se construya de forma inmediata el túnel urbano en BCN. Tenemos el de Aragón y un tercer rail es perfectamente factible por el mismo.
- Guigui
- Administrador
- Entrades: 23886
- Membre des de: 26 feb. 2006, 18:02
- UbicaciĂł: Penitents L3 (Barcelona)
Re:
SĂ, però aleshores creus que valdria la pena fer un tĂşnel expressament perquè hi passin trens cada tres hores? Els AVE no aniran amb freqüència de metro, precisament.Albert ha escrit:Pues está el tĂşnel de AragĂł como para que le metamos más circulaciones... Hace falta un tercer tĂşnel, nada de inventos raros.... Además, tĂş eres el primero en decir que lo mejor es segregar servicios.Santfeliuenc ha escrit: No se va a parar nada porque existiendo el by-pass del VallĂ©s, no se construya de forma inmediata el tĂşnel urbano en BCN. Tenemos el de AragĂłn y un tercer rail es perfectamente factible por el mismo.
a: PreposiciĂł que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educaciĂł no hi ha democrĂ cia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educaciĂł no hi ha democrĂ cia.
Els AVE per si sols no aconseguirien una utilització del nou túnel que en justifiqués la construcció. Però és que aquests AVE, si passéssin pel túnel d'Aragó, farien desaparèxier alguns trens de la R2 (pocs, però és que no estem com per a treure'n ni un).
En realitat, aquest túnel té una ambició molt més gran. Per aquà han de passar AVEs, regionals AV (que alliberen una mica el túnel d'Aragó), trens de llarga distà ncia que haurien de poder circular en doble ample de via amb destinacions com València, Sevilla i tot el nord peninsular, aixà com els pocs talgos i els TH que van cap a França.
Jo no justificaria aquest túnel només pels AVEs, està clar.
En realitat, aquest túnel té una ambició molt més gran. Per aquà han de passar AVEs, regionals AV (que alliberen una mica el túnel d'Aragó), trens de llarga distà ncia que haurien de poder circular en doble ample de via amb destinacions com València, Sevilla i tot el nord peninsular, aixà com els pocs talgos i els TH que van cap a França.
Jo no justificaria aquest túnel només pels AVEs, està clar.



