M'ha anat molt bé doncs he pillat una 4000 a la 1 i pico, per enllaçar amb l'N11 a Plaça Catalunya
Vox
It's only a 4000 but I like it, yeah.Vox ha escrit:M'ha anat molt bé doncs he pillat una 4000 a la 1 i pico, per enllaçar amb l'N11 a Plaça Catalunya
Jo personalment prefereixo el nitbus a el metro a la nit, però molts cops el nitbus no em serveix per culpa de la seva obsessiva radialitat a plaça cat...UT596001 ha escrit:Doncs ara que funciona el Nit Bus cada 20 minuts aquesta nit era l'ideal per agafar-lo ja que tothom va al metro...
Es veu que anar amb autobús fa pobre
[OT econòmico-gastronòmic]No sé quina quantitat consideren que és per a quatre persones, però vaig comprar-ne una, que va arribar de sobres per a quatre adults, per 5 euros. Ah, i feta d'espelta, res d'industrial, i comprada en un forn de Gràcia.[/OT econòmico-gastronòmic]Una coca para cuatro personas costaba ayer una media de entre 16 y 30 euros, dos o tres más que el pasado año y, seguramente, dos o tres menos que el año que viene.
És que estàs demanant que un alt funcionari utilitzi la seva matèria grisa 5 minuts més del que és habitual. Una mica de consideració, si us plau!George85 ha escrit:Tant costava, només a la L4, tenir millors freqüències?

Cal tenir en compte que "casualment" la nit de Sant Joan era la nit del dissabte al diumenge. És a dir, que TMB haurà aplicat la mateixa oferta que venia aplicant la resta de dies que va oferint ara metro "non-stop" dins de la prova pilot.entfe001 ha escrit:Abans caldria saber si es disposava de suficients motoristes com per poder augmentar l'oferta de servei.
Caldria veure al conveni col·lectiu si treballar aquestes nits especials és voluntari o no.
Si hem de fer cas de l'Ajuntament i dels mitjans de comunicacióEl LLOP ha escrit:També podria ser que per algun motiu, aquest any hagui hagut un sobreafluència a les platges que no estava prevista, perquè pel que jo se, ha estat el primer Sant Joan on s'han donat aquest problemes.
Home, si és veritat que hi havien 5.000 persones a les andanes d'Urquinaona, quan en un tren no n'hi caben ni 1.000, n'hi ha per llogar-hi cadires.alexbn ha escrit: últimamente en todas partes de exagerar las cosas si afectan a Barcelona, a su transporte público o a cualquier cosa que tenga que ver con ella.
... segons els organitzadors, 500 segons la Guàrdia Urbana.5000 persones a les andanes