Simuladors de transport i conducció, col·leccionisme, modelisme, sèries de bitllets, jocs, etc. Simuladores de transporte y conducción, coleccionismo, modelismo, series de billetes, juegos, etc.
metring ha escrit:Recupero aquest missatge, per fer una crida:
Si algú coneix la forma de posar-se en contacte amb ell, please, que m'ho digui, o calli per sempre Gràcies!!
¿Y para qué quereis vos contactar a este caballero? pobre wefer...
Saludos,
Sergio
"Se buscan hombres para peligroso viaje. Salario reducido. Mucho frío. Largos meses de completa oscuridad. Constante peligro. No se asegura retorno con vida. En caso de éxito, honor y reconocimiento"
"Se buscan hombres para peligroso viaje. Salario reducido. Mucho frío. Largos meses de completa oscuridad. Constante peligro. No se asegura retorno con vida. En caso de éxito, honor y reconocimiento"
Busca a veure si té algun club de fans o quelcom semblant i deixa allà algun missatge Si no envia un mail al programa on treballi ara (si es que en fa algun)...
Referent a l'afició dels trens (La dels avions desconec) també ho és a nivell maquetista, i no sé si és per ansies de ser ostentós però ell compra material de LGB!!!
com es diran els models del metro d'aquí a 50 anys???
sèrie 95.000, 180.000, 3.500.000, pí...???
A quin programa va sortir fa pocs dies (m'ho va dir ma mare) que li van treure una locomotora a escala de vapor i se li van posar els ulls com a qualsevol de nosaltres?
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
JaMiRo! ha escrit:A quin programa va sortir fa pocs dies (m'ho va dir ma mare) que li van treure una locomotora a escala de vapor i se li van posar els ulls com a qualsevol de nosaltres?
Sardà, home, a veure si fas servir la teva influència i et marques una bona sèrie sobre trens a l'estil "Lonely Planet". Ah, i si necessites algun acompanyant, ja saps...