Simuladors de transport i conducció, col·leccionisme, modelisme, sèries de bitllets, jocs, etc. Simuladores de transporte y conducción, coleccionismo, modelismo, series de billetes, juegos, etc.
metring ha escrit:Recupero aquest missatge, per fer una crida:
Si algú coneix la forma de posar-se en contacte amb ell, please, que m'ho digui, o calli per sempre Gràcies!!
¿Y para qué quereis vos contactar a este caballero? pobre wefer...
Saludos,
Sergio
👍0👎0
"Se buscan hombres para peligroso viaje. Salario reducido. Mucho frío. Largos meses de completa oscuridad. Constante peligro. No se asegura retorno con vida. En caso de éxito, honor y reconocimiento"
"Se buscan hombres para peligroso viaje. Salario reducido. Mucho frío. Largos meses de completa oscuridad. Constante peligro. No se asegura retorno con vida. En caso de éxito, honor y reconocimiento"
Busca a veure si té algun club de fans o quelcom semblant i deixa allà algun missatge Si no envia un mail al programa on treballi ara (si es que en fa algun)...
Referent a l'afició dels trens (La dels avions desconec) també ho és a nivell maquetista, i no sé si és per ansies de ser ostentós però ell compra material de LGB!!!
👍0👎0
com es diran els models del metro d'aquí a 50 anys???
sèrie 95.000, 180.000, 3.500.000, pí...???
A quin programa va sortir fa pocs dies (m'ho va dir ma mare) que li van treure una locomotora a escala de vapor i se li van posar els ulls com a qualsevol de nosaltres?
👍0👎0
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
JaMiRo! ha escrit:A quin programa va sortir fa pocs dies (m'ho va dir ma mare) que li van treure una locomotora a escala de vapor i se li van posar els ulls com a qualsevol de nosaltres?
Sardà, home, a veure si fas servir la teva influència i et marques una bona sèrie sobre trens a l'estil "Lonely Planet". Ah, i si necessites algun acompanyant, ja saps... 👍100