La idea seraia comprovar-ho en una estació sense vigilància, en diferents franges horàries i dies de la setmana.
Es recomana no dir explícitament la franja horària ni estació, i es recomana no fer el control una sola persona, és aconsellable fer-lo dues persones, una que compti els que paguen i una que compti els que no paguen.
Els interessats poden dir quan els aniria bé fer un comptatge d'aquests o si ho prefereixen anar-lo a fer en el moment que creguin més oportú i anar-me enviant les dades recullides.
Quan disposi d'unes quantes dades aquestes dades es tractaran i es donaran a conèixer al fòrum.






