Bona tarda
Com veig, està fent furor el tema de les balises lluminoses, us voldría comentar que fa un temps ja vaig escriure i comentar que em vaig dirigir al departament d'obres públiques i territorials juntament amb el RACC
http://www.racc.es/externos/gencat/ i vaig exposar el tema arran d'haver-me cruspit un con a l'altura de Martorell direcció Tarragona per culpa d'estar caigut al mig de la calçada i no vaig poder-me canviar de carril per anar paral·lel a mi un camió i vaig danyar el protector de plàstic de sota el motor, apart de preguntar el perquè no funcionen les senyals de carrils de l'autopista entre Martorell i Barcelona ni tant sols quan estàn muntats els cons.
En primer lloc a la petició que els hi vaig fer arrivar al web del departament i Racc, me la van derivar a la direcció general de carreteres de la Generalitat, aquestos al cap del temps em van contestar que aquestes autopistes no eren cosa seva i que eren del Ministeri de Foment, i que ells ho feien arrivar i que em dirien alguna cosa quan obtinguessin resposta i d'això va ser a principis d'octubre d'aquest mail fins ara, encara estic sense cap mena de resposta al tema de les balises i de les senyals de carrils.
Vaig fer el mateix per les balises a la Diagonal però tampoc he obtingut resposta.
Jo crec que és una millora per la seguretat perquè són més visibles sobretot tarda nit i no corres el perill de trovar-te'ls al mig del teu carril “cons” i amb una bona senyalització de carrils i limits de velocitat variable en funció de la congestió i estat dels carrils perquè com sabeu si està habilitat no es pot anar més de 80 Km/h tant si és en un sentit com per l'altre i de pas avisadors de llums de creuament que molts no els porten posats ni tant sols a la Diagonal “no em vull ni imaginar si la urbana de Barcelona se li creuessin un dia els cables i multessin a tots els que van per els reversibles amb les llums parades”.
Posa el cas de que és un dia d'operació tornada per exemple amb un trànsit molt dens com per exemple per Setmana Santa i resulta ser un dia ventós, doncs els cons no cal ni que els muntis ja que tots se't cauràn, igualment si hi ha un accident greu i queda col·lapsada l'autopista/autovia en un sentit doncs habilites el carril en sentit contrari amb un moment "per alleugerir la congestió" i llestos, però clar sempre he pensat en que es topa amb un únic problema, els diners.
En fi esperem que algún dia s'ho pensin bé.
Si m'arriva resposta us la faig saber.
Salutacions
👍0👎0
Ajudem a millorar el transport públic com privat.