Més enllà del tema polític, pot ser interessant aprofitar l'acte per retrobar-nos en un dels encontres que fa molt de temps que no fem. Així doncs:
Barcelona Sants 7:00h
Arribada a Puigcerdà
Petit desplaçament a peu (2km) cap a la simpàtica estació de Bourg Madame SNCF
Arribada del tren groc
Desplaçament fins a La Tor de Querol-Enveig SNCF
Acte polític i commemoratiu
Depenent de la situació, podem baixar amb el tren de les 13,15h i fer uns inspecció a les obres del cremallera de Núria o bé aprofitar el temps per la Cerdagne.
Us agrairé que publiqueu qui vindrà.



